Baby doll doll doll, rock 'n roll roll roll!

Tragiskt dålig uppdatering, förlåt för det!

Trots att jag gått och blivit smittad av faderskapet (he got the flu...), kan jag inte sluta känna mig lycklig för att solen börjar titta fram ordentligt på dagarna. Som idag, jag sov på altanen i några timmar i inte mindre än 21 grader! Inser ni att våren är här? Jag blir så varm och gosig i magen av alla vårkänslor! Så fort jag blivit lite bättre ska jag fixa några fina bilder att lägga upp.
Nu ska jag fortsätta att hålla tummarna för bästa bandet i Mellobello hittills!
Top Cats!


Update; DOM FRICKIN' VANN!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: sanna

hahah ameh jag ska ju ha andra underkläder då så de inte syns fattar du väl! ååååh.

sen så bryr jag mig inte så mycket om att den är tunn, har man snygg kropp så har man! ;)

2012-03-11 @ 18:42:33
URL: http://lolsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0