You're on top of the world

Om ett år syns vi på riktigt igen. Då är du tillbaka. På riktigt. Fram tills dess kommer du få uppleva så otroligt mycket. Se olika städer, träffa så mycket nytt folk och känna dig ung och levande. Du kommer vandra längs med Berns gator likt den stjärna du är och få se. Se så sjukt mycket. Du kommer mogna ännu mer, om det nu är möjligt. Lära småkillarna alla små trix du har i bakfickan. Se världen från en ny vinkel, lära dig att det finns något mer där ute.
Fram tills dess du är tillbaka kommer jag sakna dig min vän. Så jävla mycket. Vardagen blir inte densamma. Jag kommer hata dig för att du åkt, men älska dig för att du gjort det. Älska dig, alltid. Vi är kvar när du kommer tillbaka, väntandes på alla berättelser om allt du upplevt. Jag är så fruktansvärt stolt över dig. Så jävla stolt. Du kommer ha det så jävla bra!!
Saknar dig redan. Tårarna rinner i små bäckar. Men, jag är så glad för dig. Så fruktansvärt glad. Det är jobbigt just nu vännen, men du kommer få se. Vänta bara!




Kommentarer
Postat av: Aline

üh fy fan vad jag älskar dig. sü himla mega mycket. du är en pü miljonen vännen. utan dig är jag inte hel. älskar dig för alltid! Snart syns vi<3

2012-06-29 @ 22:13:57
URL: http://alines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0