The best

Hängde med farsan till Kålaboda idag för att titta på två traktorer. Vi hade med oss kaffe i termos och vägbeskrivning. Vi körde i en evighet kändes det som. Gröna skogar, öppna åkrar och solen som kämpar sig igenom molnen. Norrland när det är som bäst alltså! Älskar verkligen att dra iväg med pappa så där. Vi säger inte så mycket, men det behövs inte. Bara göra saker med honom räcker. Speciellt när han förklarar saker jag verkligen har noll koll på. Jag blir alltid så glad då, känner mig delaktig i den komplicerade traktor-världen med glödstift hit och Skellefteålyftar dit. Han är en person som jag ser upp till otroligt mycket och den dag jag kan lika mycket som honom, då är jag klar liksom. Då behövs inte så mycket mer. Han är bäst helt enkelt!

Imorgon väntar jobb, men jag hade kanske tänkt slänga upp en sminkning innan. Vad tror ni om det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0