Skin, oh oh

Tänkte visa vad jag kom hemdragandes med igår! Jag var nämligen hemma hos Sanna en stund innan vi två skulle iväg till älskade Thesa's tjejkväll, och då fick jag ta med mig några grejer hon fått då hon var och modellade storstaden.
Max Factor
* Blush - Nr 235 Chestnut
* Ögonskuggepennor - Silver Storm, Bronze Haze, Onyx Smoke
* Creme Puff- Nr 05 Translucent
* Bronzing Powder - Nr 02 Bronze
* Cover-up stick - Nr 03 Medium
* Ögonskugga minipalett - Har dessvärre inga namn på färgerna, men det är vit, svart och silver/grå.
* Foundation - Sand 60
Lumene
* Ögonskuggor - Nr 13 Deepest Love
Ögonskuggepennorna: Onyx Smoke, Bronze Haze, Silver Storm


'

Dessvärre egentligen inte min färg, den är för mörk för mig just nu, men jag hoppas kunna använda den i sommar! Annars finns det ju annat kul man kan göra haha!



Tackar Sanna å det varmaste för dessa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0