Who's gonna save tonight, if we wont?

Tänkte (äntligen) lägga upp ett litet inlägg här. Jag har sett att jag har några stackars trogna följare som gång på gång blir besvikna över det faktum att jag inte uppdaterar. Till er: Tack för tålamodet! <3 Men jag måste varna er om att det kan gå långt mellan gångerna eftersom jag helt enkelt har för lite tid/ork/engagemang just nu, men hang on there! Det kommer!
I alla fall. Några bilder från då jag hade tråkigt en dag då jag var sjuk. Det blev en liten frilla.
Nu ska jag tända några chokaldljus!

Kommentarer
Postat av: Stina Jonsson - Hobbyfotograf

Svar: Tack! :) Jag blev lat så mamma gjorde flätorna haha! ^^



Sjukt fin håruppsättning, du är ju jätteduktig!! :D

2012-03-20 @ 09:10:52
URL: http://sstinajonsson.blogg.se/
Postat av: sanna

en uppdatering WOHOOOOO :D

hahahahha nice nice nice



2012-03-21 @ 08:10:55
URL: http://lolsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0