Let your body move like a maraca

Helgen har gått fort denna gång. I fredags kom TS och Jonas hit och tillsammans med dem och brorsan hade jag en jättehärlig kväll. Vi pratade, skrattade spelade kort och ägde i 4-mannagames. Kändes precis som gamla goa tider haha! Aline sov sedan över och vi kom båda fram till att vi sover som STENADE med varandra, vilket är väldigt märkligt medtanke på våra vanliga sovvanor. Hur som helst, efter en god natts sömn klev vi upp på lördagen, taggade på dagen. Jag och mina päron åkte iväg till Robertsfors, närmare bestämt hem till Lisbet. Och utan att överdriva kan jag lätt säga att det var som en underbar dröm. Blandningen av snygga bilar, musik, gamla grejer, historia och ruggigt gott kaffe gjorde hela vistelsen fantastisk. Jag hoppas verkligen att jag får komma dit fler gånger, så mysigt var det! 
På eftermiddagen var det (tyvärr) dags för hemfärd och någon timme senare var jag hemma igen. Då var det bara att byta om för att sedan åka iväg igen, denna gång till Moa. Väl där fick jag middag och vi pratade och skrattade. Efter vissa om och men kom även Arvid förbi och tillsammans åkte vi sedan till Verket för att lyssna på musik och dricka öl. Väldigt trevligt!
Så blev natten till dag och det blev söndag (idag alltså). Efter frukosten åkte jag och min familj för att hälsa på min mormor och morfar som bjöd på fika. Efter någon timme begav vi oss hem igen och jag packade grejer (Tinis-style) och drog sedan iväg för att plocka upp Fjunis. Vi skulle nämligen iväg och träna på IKSU. Så nu är även jag medlem, vilket känns lite konstigt haha! Jag ska alltså nu pumpa varenda liten muskel i min inte så lilla kropp. Vi inledde med en introduktion på gymmet och därefter ett Zumba-pass. Nu har jag blåsor under stortårna och jag är totalt slut. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0