Ink Happend

Nu har jag ÄNTLIGEN gjort det som jag sen barnsben drömt om att få göra. Jag har tatuerat mig. Efter mycket smärta (tro inget som någon annan säger, det gör verkligen ont!) och lite kaffe, så var jag klar. Det tog cirka tre timmar och det är skitduktiga Anders på Port Royal Tattoo som ritat den och tryckt in den i skinnet på mig. Jag är helnöjd!! Jag längrar tills jag kan visa den utan plast och sårvätska. Lille gullefjun-Aline följde med mig och var mitt stöd i de svåra stunderna. (Även Sanna fanns där i sin frånvaro haha!)
Här får ni en bild på hur den ser ut, det syns inte så bra, men om några dagar kommer bättre bilder!
Känner mig så fin!

Kommentarer
Postat av: Anna

Så sjukt snygg!! :D

2012-03-29 @ 18:37:24
Postat av: Emma

Nice!! :D

2012-03-29 @ 19:47:45
URL: http://emmaulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0