He was telling everyone in town, of the love he's found

Av en händelse fångades min blick idag av en intressant bok som stod i skolans bibliotek när jag traskade förbi med mina kompisar. När jag tittade närmare såg jag att det var en bok som jag funderat på att införskaffa! Min skola är allt bra den! Så, innan en lektion skyndade jag iväg för att låna den.
Den är fylld med en massa bra tekniker och fina steg-för-steg bilder där man får lära sig att göra olika frisyrer. Underbart! Någon som är intresserad att vara modell för även detta? Haha!

Kommentarer
Postat av: moa

JAAAG!!! :) :) :)

2012-01-11 @ 21:24:40
Postat av: Aline

har jue långt hår nu såå!!!

2012-01-12 @ 14:54:23
URL: http://alines.blogg.se/
Postat av: Grannfrun

Ja kan lätt sitta modell!

2012-01-14 @ 17:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0