People will always take the long way around

Så har skoldagen gått mot sitt slut, och nu har jag alltså tre timmar och en kvart att slå ihjäl. Vilket I-landsproblem.
Vad kan man då göra med den tiden? Lära sig joddla mitt på torget?
Hur som haver, helgens mys ligger fortfarande i kroppen. Jag var nämligen och traskade runt på Forslunda Julmarknad med J i några timmari lördags. Det är så sjukt mysigt där och alla är så snälla. Det såldes allt från fårskinn till godis till små fina änglar i glas. Jag fyndade en julklapp till min kära faster också, hoppas hon kommer bli glad!
Fick även chansen att köra för första gången utan övningskörningsskylten på bilens akterparti! Känslan var grym! Men dessvärre var min kära passagerare nära sammanbrott, han såg nog tunnelns slut rätt nära. Stackars pojk.
Jag längtar verkligen tills jag kan ta bilen heelt själv, ta mig en åktur, kanske hälsa på någon och åka dit näsan pekar. Skulle inte vara helt fel.
Här ska jag köra någon gång. Kanske lite klychigt, men det skiter jag i. Ser ni vart det är?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0