And I said, what's going on?

Gårdagen var inte riktigt toppen av glasslasset. Efter att jag stressat in till stan med Madde i full karriär, satt stressen kvar i kroppen långt efter att jag kommit hem. Dessutom var jag dundertrött. Så när jag skulle baka igårkväll gick det inte så bra som jag hoppats på. Några av de smärre fel som hände igår:
- Min dator lagade ihop när jag som mest behövde den (jag får be till gudarna att den är hel till imorgon då jag har redovisning...) =ännu mer stressad tjej.
- När jag skulle baka pitekakor blev smeten så tjock att den började klättra uppför elvispen då jag vispade = sur tjej.
- Jag brände mig på plåten då jag skulle ta ut kakan = arg tjej.
- Jag failade med chokladbollarna vilket borde vara nackskott på om man inte klarar (i alla fall på mig...). Jag smälte smöret och fattade inte vad som gjorde att chokladbollarna var så lösa förän typ tio minuter efter, då jag redan lastat i några DL med havregryn (stackars de som åt dem..) = förbannad tjej.
- Tvålade in händerna efter bakningen och väntade därefter på att vattnet skulle komma ur kranen, hann fundera flera gånger på om det var dålit tryck i kranen eller om nån jävlats och stängt av det, innan jag insåg att jag inte ens slagit på kranen = dags att gå och lägga sig.
Ibland är det bara att inse, jag sover för lite...

Kommentarer
Postat av: Den maskerade hämnaren från L-vallen

Jobbigt med en dator som lagar ihop..

2011-12-15 @ 21:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0